Dag Drie

Skrywer: Jeanette Stals

Mensig, is dit nou lekker spanningsvol.  Dit het so bietjie stadig begin maar toe dit spoed optel, kon ek glad nie die boek neersit nie.  Dit laat jou dink of uncover operasies wel so verloop?  Hoe hulle sukkel en dat hulle binne sekondes besluite moet maak wat mense lewens beinvloed.  Ook, dit het my oë so bietjie laat oop gaan vir die omstandig hede van Mauritius.  Is dit werklik so?  Die TV programme en films laat dit altyd so idilies lyk – nou wil ek sommer nie meer gaan nie.  Met tye was ek saam met Luna gefrustreerd dat sy nie 100% ingelig is op al die verwikkelinge en waaroor die operasie nou eintlik gaan nie en dat sy net moet saamspeel as Mike se verloofde en dan vertrou sy mans ook glad nie.  Haar nuut gevinde half broer wat ook saam met hulle gegaan het, was vir haar net so ‘n ondervinding en belewenis.  Ek moet sê, welgedaan Jeannette, hierdie wat ‘n uitstekende boek.

Leave a comment